18 January 2010

Jawatan Kosong di Lembaga Muzium Negeri Kedah (Gred S41)

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia. Keutamaan diberi rakyat Negeri Kedah bagi memenuhi jawatan di Lembaga Muzium Negeri Kedah seperti berikut:

1. Kurator (Gred S41)

Status Jawatan: Tetap

Syarat Lantikan:

-Warganegara Malaysia
-Tidak kurang 18 tahun pada tarikh iklan jawatan DAN
-Tidak lebih dari 54 tahun pada tarikh lantikan.
-Ijazah Sarjana Muda dalam bidang sosiologi, antropologi, sejarah, kaji purba, zoology, sastera, seni lukis, seni reka, seni halus, senibina, permuziuman atau konservasi yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
-Lulus Bahasa Malaysia / Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

Cara Memohon:
Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang MNK 1 yang boleh didapati di Pejabat Muzium Negeri Kedah Darul Aman.

Semua permohonan hendaklah disertakan dengan sijil-sijil persekolahan dan kelulusan, salinan sah Kad pengenalan, salinan sah Sijil Kelahiran, salinan sekeping gambar yang terbaru berukuran pasport dan lain-lain dokumen sokongan yang diakui sah. Bagi calon yang lahir di luar Kedah hendaklah mengemukakan salinan Sijil Lahir Ibu/Bapa yang membuktikan kelahiran Negeri Kedah. Permohonan yang telah lengkap hendaklah dihantar kepada:

Muzium Negeri Kedah Darul Aman,
Lebuhraya Darul Aman,
Bakar Bata, 05100 Alor Setar,
Kedah Darul Aman.

Tarikh Tutup Permohonan: 11 Februari 2010

0 komen:

Islam Agamaku

INFO TERKINI

1Malaysia Onlive Tv

Download Lagu MP3

Download Lagu² Pilihan Anda Disini
Powered By 4shread | Serdahana Itu Indah

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites